17.5.12

Katowice - Stalexport, Spodek, Skarbek...

Katowice już pokazywaliśmy, ale przejazdem (tramwajowym), więc zapraszamy do centrum na dłuższą chwilę.
Zaczynamy z wysokiego eS, czyli katowickich bliźniaczych towers Stalexport'u...



...Spodek znany jest wszystkim miłośnikom górniczej muzy na młoty i inne ciężkie narzędzia...



...ponad stuletni budynek teatru niemieckiego, pardą, Teatru Śląskiego jest - hmm... średni - oceńcie sami...



...a ten widoczek z Qubusem w tle przypomniał nam stołecznego (toi) Toy'a - nie tyle architekturą, co urbanistyką...


...jeszcze jeden widoczek z katowickiego rynku - dom handlowy Skarbek...


...rzut oka na klasyczną bryłę hotelu "dla firm" Katowice...



...tuż obok rynku widoczki są jeszcze bardziej 'ciekawe'...


...a teren śp. brutalistycznego dworca w Katowicach to już tylko ziejąca ogromem dziura...



5 komentarzy:

  1. O właśnie. W Katowicach byłem, ale w samym Spodku jeszcze nie - a tak z ciekawości bym wstąpił.

    OdpowiedzUsuń
  2. No co Ty? TY nie byłeś w Spodku?? Taki miłośnik muzy nielekkiej?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj albo nie miałem czasu, jak grało coś, co mnie interesowało, albo grało coś, co mnie nie interesowało.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za to byłem - raz. i powiedziałem sobie "nigdy więcej", tzn. nie "Spodka", a koncertów mega-gwiazd ;-)

    a te twin-towers - fiu, fiu...
    niezły retro-futuryzm.

    OdpowiedzUsuń
  5. A, co do mega-koncertów, to ja już dawno powiedziałem sobie nie, i nie chodzę na żadne stadiony czy hale. A w samym Spodku byłem tak dawno, że niewiele pamiętam, bo to jeszcze lata 80. były.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...